? ??????????????No War? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1029 Total Grabs. ??????Previe
w?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????My Passion? ????? ?? ???Rating: 4.3 (3 Ratings)??0 Grabs Today. 940 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Black a BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

16 August 2009

:: tEmpUr TanPa SenJaTa (TTS)...

post kali ni aku nk cite skit xtvt ktorg kt cni tiap2 ptg jumaat...

klau korg nk taw, tiap2 ptg jumat, ktorg ade latihan tempur tnpa snjata...latihan ni katanye gne ble kite kehabisan pluru smasa di medan perang nnti... kata nye la kn...hek3...slain uh gak gune tok mmpertahankn dri sndri ler...


dh 2 taun dh aku brada di cni, n slama 2 taun uh ler aku blaja mnde ni...
latihan ni lebey kpd teakwndo tp sbnrnye TTS ni gabungan dr pelbagai seni mmpertahankn dri trmasuklah silat, kung fu n mcm2 agi ar... n skunk ni aku ade blue belt (tali pinggang biru)...

tp sgala2 nye sia2 je spnjng 2 taun aku blaja teakwando uh sb sejak mggu lepas, pentadbiran dh ubah n mnyebabkn latihan TTS yg sbnrnye diguna pkai dlm latihan ni...n mksud nye teakwando dh xgne agi dh... rse bengang un ade gak...ntah pape ntah pntadbiran skunk ni...
aku un xpaham...


nk dijadikn cite, latihan ktorg ni bley dikatakn hmpir 99% xske n xminat...ye ar, mne tak nye, latihan 3 jam kt tengah panas uh...kt tgh2 padang pasir (sb rumput xde)...rehat un 15min je...letih doh...spe xletih...dahaga n haus gler lak uh....kering tekak den....tp nk wt cmne, dh arahan...terpksala ikut...adeyyy...


bg aku, ari jumaat ni ari yg pling pnat skali dlm byk2 ari dlm smnggu...sb nye pagi ktorg ade klas smpai tgh hari...pas2 pas solat jumaat ade TTS plak, pas2 blek kul 6, mlm kul 8 ade mlm regimental plak smpai la kul 10...pas2 ade roll call...rse cm xsmpat nk brehat... tu yg rmai tdo awl n sume letih gler ble ari jumaat brbnding ngn ari sab2 sb program ktorg smpai tgh hari je...ptg n mlm xde pape...

aku un xtaw ar nape pntadbiarn skunk dh lain mcm...sume dh xbtol je...ikot kapal sndri je...bkn nk pkir psal ktorg yg nk kne tnggung nnti...
ntah la...
harap2 aku dipermudahln segala urusan...amiin...
n moga aku berjaya mngharungi sgala bnde2 cmni...
n slamat ditauliahkn 2010 nnti...hiihih...

0 comments: