? ??????????????No War? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1029 Total Grabs. ??????Previe
w?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????My Passion? ????? ?? ???Rating: 4.3 (3 Ratings)??0 Grabs Today. 940 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Black a BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

26 January 2011

pergi tak kembali...

*sigh

melihat jam loceng... "05.20 pg.."
"aik, asl tbe2 aku bgun awl semacam je ni...pdhal aku letih gler mlm td, tdo un lewat..."
tgok jam kt hset plak (cam xcaya)..."05.20pg gak"...
tgok kali kedua baru pasan ade 1 missed call n 1 msg...
missed call nme tertera "beloved mama" (ok tipu)..."mama" je....
pkul 04.30 pg....
dlm ati, "alaaaahaaaiii....ni yg aku xsedap ati n resah gelisah ni tbe2 mama call pg2 buta cmni"
mmg aku taw akn ade brita buruk...
bkak2 msg je, " salam, atok bru meninggal nie."

innalillah~

cam bese, aku un melompat trus dr katil n berlari ke opis batalion tok cri pas kluar...
cari2, xde...
berlari nek tgkat atas blek...
kjut mmbe2 aku tnye ade soft copy pas kuar x ngn format surat kluar waktu bekerja?
sume muke pelik tgok aku pkai bju sukan propernye pg2 buta cm2 dgn muke xmndi nye...hehe

dh settle sume uh, tggu la bapak aku jmput...
abg mat un dpt kelepasan dr kementah gak...
ina bersama mama di banting,
ijoi menunggu bapak aku menjemput nye..
akak plak kt ats flight dr indon menuju ke msia
semua bergegas menuju ke tempat yg sme dlm stu mse...
ble pkir2 blek cm dlm cite Amazing Race la plak...
sape lmbat kne terminate...ahahaha (bley plak gelak2 agi, cdey ar ckit...)

terasa ralat sgt...
sb 2 tahun berturut2 aku xpegi family day...
taun ni aku dh plan nk pegi n dh reserve cuti cina mggu depan tok gathering fmly day...
tp sayang...
atok kesayangan kami telah pergi terlebih dahulu sblm sempat meraikan Hari Keluarga yang penuh gilang gemilang nye pada mggu hadapan.
wlau cmne pon, fmly day uh harus dijalankan kerana ingin memenuhi hasrat atok yg sblm pergi berpesan supaya fmly day uh kn diteruskan gak wlpon atok ade atau xde..

pape un atok,
kami semua tetap akn teruskan fmly day yg atok suh wat uh...
moga atok selamat di sana n ditempatkan di dlm golongan org2 yg soleh n beriman...

~al-Fatihah~




2 comments:

Anonymous said...

takziah..
al Fatihah..kat atuk
Allah lagi sayangkan atuk..kite ne..bila2 je Dia bleh panggil kan?

RasTaFaDiHan said...

@anonymous: tq 4 ur condolence...

tu yg bgus uh ble2 je kne pnggil...
nmpak cm suspen ckit...