? ??????????????No War? ????? ?? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??2 Grabs Today. 1029 Total Grabs. ??????Previe
w?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????My Passion? ????? ?? ???Rating: 4.3 (3 Ratings)??0 Grabs Today. 940 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Black a BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

27 May 2010

~epy 3rd Anniversary 2oo7!







- 26hb Mei 2007 -

tarikh keramat aku mule melapor di upnm,

pejam celik, pejam celik...aik, dh 3thn dh ku berada di cni,

ase cm bru je smlm aku melapor dri di upnm ni,

klau dlu mse bloody junior, ase cm stiap ari uh bersamaan setahun,

tp skunk....

sedar xsedar, sudah 3 tahun ku berada di cni,

byk kenangan pahit manis ku bersama intake 2oo7,

kini, aku hnye tggl setahun stengah je lg,

dan kemudian aku akn meninggalkn upnm yg dlu ku ckup benci,

tp aku pasti suatu hari nnti aku akn merindui nye,

kerana byk kenangan pahit manis yg byk mengajar ku mngenali erti kehidupan,

dan mematangkan ku dlm pelbagai urusan,

serta mengajar ku tok memegang tanggungjawab sbg pemimpin,

moga perjalanan setahun stengah agi akn dipermudahkan,

ya Allah, kau permudahkanlah segala urusan dan perjalanan hamba mu dan sume intake 2oo7,

moga kami dpt menamatkan latihan dan pelajaran dan seterusnye ditauliahkan di dlm Angkatan Tentera Malaysia (ATM)

:: ePy 3rd AnniVerSarY 2007!!! ::

3 comments:

syazana said...

aminn
gud luck!!

Anonymous said...

semakin hari semakin tua~~
hihi..epi anniv..
n smuga dpermudahkn segala urusan..amin :)

RasTaFaDiHan said...

@syaz: victor mike tango!

@anonymous: eh2, spe tua??
xde...xde...
hehe...
nway, tq